Ny hantering av klädförsäljning, vad innebär det för oss?

Kansliet, 29 mar 2012

Idag lanserade vi våra nya rutiner kring klädförsäljning. Jag tycker att det ska bli otroligt skönt att ha rutiner som underlätter för mig och mina kollegor samt blir mycket bättre för våra medlemmar.

Vad innebär det för oss?

  • Du som medlem får möjlighet att handla på tider som passar dig mycket bättre då du kan handla direkt i butiken.
  • Det blir mindre administration för oss på kansliet.
  • Vi lägger ner mindre tid på att hantera klädförsäljning varje dag och kan istället ägna oss åt det som är viktigast: utveckling av spelare och vår verksamhet
  • Min bedömning är att klädhanteringen kommer nu i framtiden hanteras snabbare. Har du beställt något går det helt enkelt fortare för dig att få det.

Vill du läsa mer om nya rutiner klicka på länken ovan.

Nu ser jag framemot och få arbeta ännu mer med fotboll!

Ps Glöm inte att anmäla er träningsgrupp för att driva fiket Ds