Boka in vårt Årsmöte den 10 mars

11 januari 2019

IMG_1725

Söndagen den 10 mars är årets viktigaste dag i Sundbybergs IK Fotboll. Det vill säga dagen vårt årsmöte 2019 äger rum!

Få klubbar i landet kan visa samma uppslutning och engagemang som vi i har kring våra årsmötet. Det är numera en tradition vi vårdar med stolthet. Förra året var närmare 85 personer på plats, vilket är helt otroligt bra och vi fortsätter att jobba för att öka uppslutningen ytterligare.

Match- och träningsfri dag

Mötet riktar sig till dig som är medlem och i synnerhet till alla våra fantastiska ledare. Målet är att alla ledare i samtliga träningsgrupper är på plats och representerar sin träningsgrupp. Söndagen den 10 mars är därför en "träningsfri dag" för alla lag, vilket innebär att alla fotbollsplaner och inomhussalar kommer att vara stängda och släckta den dagen för att rikta fullt fokus på årsmötet.

Schema över dagen

Vi kommer så snart som möjligt att publicera ett fullständigt schema över dagen. Men vi vill att du bokar in datumet i din kalender redan nu!

Motioner och förslag

Motioner till årsmötet ska vara styrelsen tillhanda senast den 10 februari. Maila till fotboll@sik.org

Förslag på nya styrelsemedlemmar skickas till valberedningen. Deras kontaktuppgifter finner du här >>

Vi ses på årsmötet!