Boka in vårt Årsmöte den 10 mars (uppdaterad)

11 januari 2019

IMG_1725

Söndagen den 10 mars är årets viktigaste dag i Sundbybergs IK Fotboll. Det vill säga dagen vårt årsmöte 2019 äger rum!

Få klubbar i landet kan visa samma uppslutning och engagemang som vi i har kring våra årsmötet. Det är numera en tradition vi vårdar med stolthet. Förra året var närmare 85 personer på plats, vilket är helt otroligt bra och vi fortsätter att jobba för att öka uppslutningen ytterligare.

Föreläsning: Coachande Föräldraskap

Vi kommer att ha en gäst i form av Kim Rehnfeldt som ger oss den mycket eftertraktade föreläsningen Coachande Föräldraskap. Förhoppningen med föreläsningen är att föräldrar ska förstå hur viktig deras roll är och ge dem konkreta tips hur de ska stötta sitt barn samt ge dem de insikter som forskningen kommit fram till gällande t.ex. föräldrapress och talangutveckling.

Besluta om 50.000kr!

Styrelsen har i år beslutat om att avsätt 50.000 kronor som ska gynna ungdomsverksamheten. Fotbollskonsulenterna kommer att ta fram tre olika förslag pengarna kan gå till som ni sedan kommer att få rösta om på årsmötet. Vilka förslagen är kommer att kommuniceras så snart som möjligt.

Motioner och förslag

Motioner till årsmötet ska vara styrelsen tillhanda senast den 10 februari. Maila till fotboll@sik.org

Förslag på nya styrelsemedlemmar skickas till valberedningen. Deras kontaktuppgifter finner du här >>

OBS! För att verkligen lyfta betydelsen av våra ledares närvaro är årsmötesdagen som vanligt en träningsfri dag. Vilket betyder att alla tider är avbokade den dagen.

Vi ses på årsmötet!

Dag: Söndag 10 mars 2019