Sammanställning av Sundbybergs IK Fotbolls årsmöte 2016

12 mars 2016
Tisdagen den 8 mars genomförde vi för tredje året SIK Fotbolls årsmöte på vårt mycket speciella sätt. Tillsammans har vi alla ledare och styrelsen skapat förståelse för sektionens möjligheter och begränsningar och satt en gemensam prioritering som ska styra verksamhetens resurser år 2016.

IMG_5058

Uppslutningen var mycket stor och nästan alla träningsgrupperna var samlade. Ca 50 ledare närvarade och representerade 38 av 45 träningsgrupper.  Stämningen var som vanligt på topp när vi genomförde vår prioriteringsövning tillsammans. I år med extra fokus på hur vi ska kunna komma hela vägen med att implementera Sundbybergsmodellen. Resultatet från prioriteringsövning är sammanställt, klicka på länken nedan så ser du den. De träningsgrupper som inte var på plats kommer att kallas till ett uppföljningsmöte.

Sammanställningen av de utvalda förslagen och åtgärdsplanen för vad vi kan göra för att komma hela vägen med att implementera Sundbybergsmodellen kommer inom kort.

Ännu en gång stort tack till alla er som kom, bidrog och gjorde vårt årsmöte till en mycket positiv händelse.